Doživotní záruka
svým produktům věříme
Základní a zásadní hodnotou LANICA značky je opravdovost.
Vše, co děláme, děláme s plnou důvěrou v produkt i jeho přínosy a tuto důvěru chceme sdílet i s Vámi. Na veškerý LANICA sortiment se proto vztahuje doživotní záruka na vady způsobené materiálem a/ nebo výrobcem.
Návod, jak při takové reklamaci postupovat naleznete níže.
Reklamace zboží
- Napište nám email na ahoj@lanica.cz, kde jednoduše popište, co se s produktem stalo, případně přiložte fotografii. Email doplňte o informace o Vás (jméno a adresu), dohledejte potvrzení objednávky, případně fakturu.
- Doporučeně, v papírové obálce, odešlete na naše sídlo firmy:
- SEIL s.r.o.
Rybná 716/24
Praha 1
110 00
- Reklamace bude vyřízena neprodleně po přijetí zásilky.
- O přijetí zásilky a dalších krocích Vás budeme informovat emailem.